femte julen

Ville bara hoppa in och önska er alla en underbar jul och nyår. Jag önskar att alla skippar spriten och allt annat skit   så barnen slipper se eländet. Julen är barnens tid inte spritens. Min åsikt och önskan.
 För min del blir det femte drogfria och nyktra(inte för att jag egentligen skiljer på nykter och drogfri eftersom jag anser alkohol som den värsta drogen av dem alla).
Så tacksam för mitt liv och mina nya beslut idag. Ska fira julen på ett nytt sätt för mej. Med min underbara sambo och barnen. Och det ska bli så underbart.
 
GOD JUL OCH GOTT NYTT ÅR.
1 Lena K Eliasson:

skriven

God jul och gott nytt år Kalle! :) Gott att veta att allt är bra med dig. Det är det med mig också.

Svar: Härligt att höra vännen.
kalle

2 Mickey:

skriven

Tjoho. Gott att höra ha det fint kalleman

Svar: Detsamma min vän
kalle

3 Mickey:

skriven

Tjoho. Gott att höra ha det fint kalleman

Svar: Hoppas allt är bra med dej min vän.
kalle

4 Anonym:

skriven

God fortsättning på det nya året hoppas alla där ute går ett underbart år skönt att se att ni har det bra /ingela

Svar: tack detsamma. Ja jag önskar även jag att de där ute finner in hit i värmen.
kalle

5 Håkan:

skriven

Tjena Kalle!
Kul & se att du har klarat dig bra, tycker att du valde helt rätt, man får aldrig glömma bort sig själv skrivet av en som hur det känns. Jag önskar dig en god fortsättning till dig och din familj på det nya året.

Svar: Tack detsamma
kalle

6 Patrik Sjölund:

skriven

Tjena, Gott nytt år till dej mannen! Hugger in på 17'nde veckan alkohol/benzo fritt och mår toppen.

Svar: detsamma min vän. Fan va glad jag blir att höra. Kör på bara och lev livet som det ska levas.
kalle

7 Magnus Strömberg:

skriven

Hej Kalle! Ville bara säga just hej och hoppas vi snart springer på varandra i nått sammanhang, skönt att det går bra med dig och din familj:) God fortsättning på nya året min vän..kramen

Svar: Halloj. Tack detsamma. Ja vi springer nog på varandra igen. Skulle vara skoj. Ha det bäst min vä
kalle

8 Gabriella:

skriven

Gott nytt år till dig/er. Förstår att du mår bra, men saknar ditt bloggande innan det blev som det blev. Ha det fortsatt bra.

Svar: Tack detsamma
kalle

9 Ann wecklauf:

skriven

Gott nytt år till er, ha det fortsatt bra.

Svar: Tack detsamma
kalle

10 Kristina:

skriven

God fortsätt till dig /er och hoppas du får ha det bäst :)

Svar: tack detsamma
kalle

11 Sissa:

skriven

<3

Svar: <3
kalle


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: